"Балабақшада жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру"
"Балабақшада жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру"
Құрметті әріптестер! Жаз – балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың толыққанды, жан-жақты, психикалық және физикалық дамуына жағдай жасауға қолайлы уақыт. Өсу және даму ағза бала қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсеріне өте сезімтал. Сауатты жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру білім беру үдерісінің барлық қатысушыларын қамтитын мектепке дейінгі мекемеде тәрбиеленушілердің дене және психикалық денсаулығын нығайтуға, олардың танымдық қызығушылығын дамытуға, сондай-ақ ата-аналардың құзыреттілігін арттыруға кең мүмкіндіктер қарастырылған. облыстар балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
Жаз – әр баланың өміріндегі ерекше кезең. Бұл уақытты оның денсаулығына, эмоционалдық және танымдық процестерінің дамуына пайдасын тигізіп, айналасындағы үлкендерге байланысты.
Жаз – бұл кішкентай өмір.
Дәл осы кезеңде балалар өз құрдастарымен қарым-қатынастан және жаңа жаңалықтардан максималды әсер, рахат пен қуаныш алады. Сонымен қатар, мектеп жасына дейінгі балалар көшеде неғұрлым көп уақыт өткізсе, ересектер соғұрлым көп көңіл бөлуі керек ұйымдар балалардың іс-әрекеті жазғы кезең. Осы мәселелерді сауатты шешу қиындықтардан аулақ болады және білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына эмоционалды бай өмірді қамтамасыз етеді.
Балабақшадағы балалармен жазғы жұмыс әдетте сауықтыру деп аталады, оның өзіндік ерекшеліктері бар. Балалардың денсаулығын нығайтуға қолайлы жағдайларды жан-жақты пайдалану маңызды жазғы уақыт және қол жеткізу бала күшейіп, сауығып, шыңдалуы үшін өсімдіктер мен жануарлардың ғажайып, ғажайып әлемін түсінуге және сүюге үйренеді. Жазда табиғат мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін дамытуға үлкен мүмкіндіктер ұсынады.
Дені сау баланы тәрбиелеу – мектепке дейінгі жастағы баланың басым, басты міндеті педагогика, әсіресе қазіргі жағдайда. Бақытты тұлғаны тәрбиелеу мәселесі осы тұлғаның денсаулығына тікелей байланысты. Өсіп келе жатқан балаға өзінің денсаулығы мен бақытты өмір сүру құқығын жүзеге асыруға қалай көмектесуге болады? Бұл мәселені шешудің бір жолы жұмысты ұйымдастыру мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу бойынша жылдың жазғы кезеңі. Жазғы балалардың демалысы нығайтуға айтарлықтай әсер етеді ағзаның, ауруларға төзімділік, жағымды эмоциялар тудыру. Жылы жазғы кезең, баланың қорғаныс реакцияларын шыңдауға, жақсартуға үлкен мүмкіндіктер қарастырылған, күн-ауа ванналары мен суды қатайту процедуралары кеңінен қолданылады.
Жүйелі және жоспарлы түрде жаз бойы жалғасады жұмыс бағдарламалар бөлімдері бойынша. Мероприятиедың барлық түрлері әуеге көтеріледі. Әр түрге күнделікті өмірде өз орны мен уақыты беріледі.
Мақсаттары мен міндеттері жазғы сауықтыру кезеңіндегі жұмыстар
Мақсаты: Балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту.
Тапсырмалар:
1. Балалардың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды, сырқаттанушылық пен жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
2. Дербестікті, бастамашылдықты, білуге құштарлықты, танымдық белсенділікті дамытуға бағытталған іс-шаралар жүйесін жүзеге асыру.
3. Родителям білім беруді жүзеге асыру педагогикалық, тәрбиелік, жазғы кезеңдегі балаларды сауықтыру мәселелері бойынша.
4. Құзыреттілікті арттыру мұғалімдерге жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері бойынша, мотивация мұғалімдерге сапаны жақсарту үшін мектеп жасына дейінгі балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
Білім беру бағыттарының бағыты
Тапсырмалар балалармен жұмыс:
"Дене дамуы":
1. Бейімделу қабілетін арттыру арқылы балалардың денсаулығын нығайту ағзаның, қозғалыс және психикалық қабілеттерін дамыту, жағымды эмоционалды жағдайдың қалыптасуына ықпал ету.
2. Дене функцияларын жан-жақты жетілдіру ағзаның.
3. Арттыру бала ағзасының жұмыс қабілеттілігі шынықтырудың әртүрлі формалары арқылы.
4. Дене шынықтыруға деген қызығушылық пен қажеттілікті қалыптастыру.
5. Қозғалыстың табиғи қажеттілігін қанағаттандыру, әр баланың қимыл-қозғалыс дағдыларын көрсетуге жағдай жасау.
6. Сырқаттанушылықтың алдын алуға ықпал ету және балалардың жарақаттануы.
"Көркемдік-эстетикалық даму" :
1. Жыл бойына алған музыкалық әсерлерін бекіту және тереңдету.
2. Импровизациядағы балалардың бастамасын қолдау.
3. Баланың қиялын, бастамасын, шығармашылығын белсендіру.
4. Музыкалық және театрлық мәдениеттің негіздерін дамыту, балаларды жағымды эмоциялармен рухани байыту
5. Осы мақсатта ойын, ән және би импровизациясын қолдана отырып, балалардың көркем образ жасаудағы орындаушылық шеберліктерін жетілдіру.
6. Қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында коммуникативті дағдыларды дамыту: құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналар және басқа адамдар.
7. Балаларды шындықты байқауға баулу, әлемді жаратушы-суретшінің көзімен көру қабілетін дамыту.
8. Балаға әлемге деген көзқарасын бейнелеу еркіндігін — қол жетімді көркемдік құралдармен қамтамасыз ету.
9. Бейнеленгенге көңіл-күйді, жағдайды, қатынасты жеткізе білу, бейнелеудің әр түрлі түрлері мен тәсілдерімен тәжірибе жасау қабілеттерін дамыту.
10. Бастаманы жүзеге асыру үшін максималды еркіндікті және бұл үшін қажетті физикалық және психологиялық кеңістікті құру.
"Танымдық даму" :
1. Қанағаттандыру балалардың білуге құштарлығы Табиғатты тануға деген қызығушылықты тежемей, баланың жан-жақты дамуына қажетті ол туралы түсініктерін қалыптастыру, белсенділік пен ойлау дербестігін қалыптастыру.
2. Зорлық-зомбылықсыз мінез-құлық үлгісіне бағдарлана отырып, құрдастарымен, ересектермен және қоршаған ортамен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту.
3. Барлық бесеуін пайдалануға кең мүмкіндіктер беру сезім мүшелері : көру, есту, қолмен ұстау, дәмін көру, қоршаған әлемнің әртүрлі элементтерін сезіну.
"Әлеуметтік–коммуникативтік даму" :
1. Оқушылардың ойын әрекеттерін дамыту;
2. Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынастың қарапайым жалпы қабылданған нормаларымен таныстыру;
3. Жалғастыру жұмыс гендерлік, отбасылық, азаматтық, патриоттық сезімдерді қалыптастыру туралы;
4. Еңбек қызметін дамыту, өз еңбегіне, басқа адамдардың еңбегіне, оның нәтижелеріне құндылық қатынасын тәрбиелеу;
5. Адамдарға және қоршаған табиғи әлемге қауіпті жағдайлар мен олардағы мінез-құлық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру.
"Сөйлеуді дамыту"
1. Ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынасты дамыту.
2. Балалардың ауызекі сөйлеуінің барлық компоненттерін (сөйлеудің лексикалық жағы, грамматикалық құрылымы, сөйлеудің айтылу жағы; келісімді сөйлеу – диалогтық және монологтық формалар) әр түрлі формада және формада дамыту балалардың іс-әрекеті.
3. Оқушылардың сөйлеу нормаларын практикалық меңгеруі.
4. Сөйлеуді ынталандыру (қайталау, түсіндіру, талқылау, ынталандыру, еске салу, нақтылау) - бастауыш репликацияны қалыптастыру.
5. Әлеуметтік байланысты қолдау (фатикалық әңгіме, эвристикалық әңгіме).
6. Балалардың бірлескен пәндік және өндірістік іс-әрекеті (ұжымдық монолог).
7. Балалардың өзіндік көркемдік және сөйлеу әрекеттері.
Жоспарлау принциптері сауықтыру жұмыстары. Жоспарлау кезінде сауықтыру жұмыстарымектепке дейінгі бөлімдерде келесі принциптерді сақтау қажет:
1. профилактикалық, шынықтыру және кешенді қолдану сауықтыру технологиялары;
2. профилактикалық, шынықтыру және үздіксіз жүргізу сауықтыру іс-шаралары;
3. дәрілік емес заттарды басымдықпен қолдану сауықтыру;
4. қарапайым және қолжетімді технологияларды қолдану;
5. медициналық персоналдың балаларында жағымды мотивацияны қалыптастыру және мұғалімдерге профилактикалық шынықтыруды жүргізу және сауықтыру іс-шаралары;
6. профилактикалық және профилактикалық жүйенің тиімділігін арттыру сауықтырунегізгі ережелер мен стандарттарды сақтауға байланысты іс-шаралар: оңтайлы қозғалыс режимі, дене белсенділігі, мекеменің санитарлық жағдайы, тамақтандыруды ұйымдастыру, ауа-жылу режимі және сумен жабдықтау.
Балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру
• таңертеңгілік жаттығулар;
• серуендеу;
• қозғалыс белсенділігі;
• тамақтанғаннан кейін ауыз қуысын шаю;
• футболкаларсыз, терезелері ашық күйде ұйықтаңыз (жылы мезгілде);
• бөлмені желдету;
• күндізгі ұйқыдан кейін шынықтыру процедураларымен гимнастика;
• қырлы жолмен жүру;
• сабақтар, серуендер, жорықтар;
• ата-аналармен бірлескен бос уақыт;
• спорттық іс-шаралар және ойын-сауық;
• денсаулық апталығы;
• жарыстар;
Нысандары жазғы сауықтыру іс-шаралары.
1. Ұйымдастырылған тәрбиелік іс-әрекет - бұл негізгі форма ұйымдастырылған балаларды дене шынықтыру жаттығуларына жүйелі түрде үйрету. Ұйымдастыру GCD балалардың шамадан тыс жүктелу мүмкіндігін болдырмауы, олардың шамадан тыс жұмыс істеуіне немесе физиологиялық процестер мен құрылымдардың белсенділігінің бұзылуына жол бермеуі керек ағзаның, атап айтқанда, тірек-қимыл аппараты және жүрек-қан тамырлары жаттығулары кезінде ең көп жүктелген. Жаттығулар тікелей тәрбиелік іс-әрекеттің міндеттеріне, балалардың жасына, дене бітімінің дамуына және денсаулық жағдайына, дене шынықтыру жабдықтарына байланысты таңдалады. Жоспарлануда ұйымдастырылған ашық ойындарды, жарыс элементтері бар спорттық жаттығуларды, жаяу серуендеуді, экскурсияларды, маршрут бойынша серуендерді (ең қарапайым туризм, мерекелер, ойын-сауық аптасына 3 рет ең аз оқшауланған сағаттарда) қамтитын білім беру қызметінің нысандары (жылу басталғанға дейін немесе ол басылғаннан кейін). Ұзақтығы ұйымдастырылғантәрбиелік іс-шаралар: Кіші топ – 20 минут Үлкен топ. — 25 минут Дайындық тобы — 30 минут
2. Таңертеңгілік жаттығулар. Іс–шараның мақсаты - функционалдық жағдайын жақсарту және ағзаның жұмыс қабілеттілігі, моториканы дамыту, дұрыс дене қалпын қалыптастыру, жалпақ табанның алдын алу. Дәстүрлі гимнастикаға тыныс алу жаттығуларын міндетті түрде қосумен қарапайым гимнастикалық жаттығулар кіреді; заттармен және заттарсыз жаттығулар; дұрыс қалыпты қалыптастыруға арналған жаттығулар; үлкен модульдерді, снарядтарды, қарапайым тренажерларды қолданатын жаттығулар. Түзету гимнастикасы балалардың дамуындағы ауытқулардың немесе ауытқулардың сипатына сәйкес арнайы жаттығулар жиынтығын қамтиды.
3. Ашық ойындар. Орташа және төмен қозғалмалы ойындар ұсынылады. Ойын таңдау мыналарға байланысты педагогикалық міндеттер, балалардың дайындығы, жеке ерекшеліктері. Ойын түрлері: • сюжеттік желілер (ертегі немесе сюжетті сюжетті түсіндіру кезінде қолдану); • оқытудың әртүрлі кезеңдеріндегі жарыс элементтері бар сюжеттік емес; • аула; • халықтық; • спорт элементтерімен (бадминтон, футбол, баскетбол). Ашық ойындар ауада, спорт алаңында күн сайын, ең аз оқшауланған уақытта өткізіледі. Барлық жас топтарына арналған ойындардың ұзақтығы 10-20 минутты құрайды.
4. Қозғалыс жаттығулары (дене шынықтыру минуттары, динамикалық үзілістер). Олардың таңдауы алдыңғы іс-әрекеттің қарқындылығы мен түріне байланысты.
Опциялар:
• ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығулар;
• ырғақты қимылдар;
• зейін мен қимыл-қозғалысты үйлестіруге арналған жаттығулар;
• тепе-теңдік жаттығулары;
• белсендіруге арналған жаттығулар көз алмасының жұмысы.
• тепе-теңдік жаттығулары;
• белсендіруге арналған жаттығулар көз бұлшықеттерінің жұмысы;
• релаксация гимнастикасы;
• түзету жаттығулары (балалардың дамуындағы ауытқулардың немесе бұзылулардың сипатына сәйкес);
• дұрыс қалыпты қалыптастыруға арналған жаттығулар;
• аяқ доғасын қалыптастыруға арналған жаттығулар. Олар ауада, спорт алаңында күн сайын, ең аз оқшауланған уақытта өткізіледі.
Ұзақтығы:
үлкен топ — 10 минут;
дайындық тобы — 12 минут.
5. Спорт элементтері, спорттық жаттығулар. Арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға, ерік-жігер қасиеттерін, эмоцияларын тәрбиелеуге, балалардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал ету. Спорттық жаттығулардың түрлері:
• скутермен жүру;
• велосипедпен жүру;
Спорттық жаттығулардың қолданбалы маңызы: тиісті еңбек дағдыларын қабылдау және құрал-саймандарды ұқыпты пайдалану. Олар ауада, ойын алаңында немесе спорт алаңында күн сайын, ең аз оқшауланған уақытта өткізіледі.
Ұзақтығы:
кіші топ – 10 минут
үлкен топ — 12 минут;
дайындық тобы — 15 минут.
6. Ояну гимнастикасы. Күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастика. Сюжеттік-ойындық сипаттағы гимнастика. Ұйқыдан кейін жылыну әр түрлі жаттығуларды қолдану арқылы жүзеге асырылады:
• заттармен және заттарсыз;
• дұрыс қалыпты қалыптастыру үшін;
• аяқ доғасын қалыптастыру үшін;
• еліктеу сипаты;
• әңгіме немесе ойын;
• ең қарапайым тренажерлармен (гимнастикалық доптар, гантельдер, салмақтар, резеңке сақиналар, кеңейткіш);
• ұсақ моториканы дамытуға;
• қозғалыстарды үйлестіру үшін;
• тепе-теңдікте
• ұсақ моториканы дамытуға;
• қозғалыстарды үйлестіру үшін;
• тепе-теңдікте. Өткізілетін орны – жатын бөлме. Барлық жас топтары үшін ояту гимнастикасы ұзақтығы — 3-5 минут. Барлық жас топтары үшін күндізгі ұйқыдан кейінгі гимнастика — 7— 10 минут.
7. Жеке күндізгі жұмыс. Ол жеке балалармен немесе кіші топтарда дене белсенділігін, дербес ойындар мен жаттығуларды ынталандыру мақсатында өткізіледі. Дамуында ауытқулары бар сабақтарда бағдарламалық материалды меңгермеген балаларға көмек көрсетуді қарастырады. Денсаулықты нығайтуға және әлсіреген балалардың физикалық дамуын жақсартуға, дене қалпындағы ақауларды түзетуге ықпал етеді. Спорт залында өткізіледі. Уақыт жеке белгіленеді.
8. Шынықтыру шаралары. Денсаулық жағдайын, физикалық дамуын ескеретін іс-шаралар жүйесі, балалардың жеке ерекшеліктері: күнделікті өмірдегі шынықтыру элементтері (салқын сумен жуу, бөлмелерді кең желдету, сүрту, белге дейін жуу);
• дене шынықтырумен ұштастыра шынықтыру жаттығулары (дұрыс ұйымдастырылған серуен, күн және су процедуралары дене жаттығуларымен ұштастыра отырып);
• дәрігер тағайындайтын арнайы су, күн процедуралары.
Шынықтыру шараларының жүйесі
Ауа-температуралық жағдайлар: +18-ден + 20 ° С-қа дейін,
Ауа температурасы мен балалар киімінің ұтымды үйлесімі қамтамасыз етілген.
Бір жақты желдету: Суық мезгілде ол қысқа мерзімде жүзеге асырылады (5-10 мин). Температураны 1-2 ° C төмендетуге рұқсат етіледі.
Өтпелі желдету (балалар болмаған жағдайда) : Суық мезгілде ол қысқа мерзімде жүзеге асырылады (5-10 мин). Желдетуді тоқтатудың критерийі - ауа температурасы 2-3 ° С-қа төмендейді.
Таңертең балалар келер алдында. Балаларды ауада қабылдау: Балалар келген кезде ауа температурасы қалыпқа келеді.
Балалар күндізгі серуеннен оралмас бұрын: Балалар келген кезде ауа температурасы қалыпқа келеді.
Күндізгі ұйқы кезінде, кешкі серуен:
Жылы мезгілде балалар үй-жайда болмаған барлық кезеңде өткізіледі. Жылулық жайлылық жағдайы киімнің, температураның сәйкестігімен қамтамасыз етіледі.
Таңертеңгілік жаттығулар: Жылы жазғы кезең көшеде.
Дене шынықтыру: Күнделікті таза ауада өткізіледі, киімдері жеңіл. Киім мен аяқ киім метеорологиялық жағдайларға сәйкес келеді.
Жалаң аяқ жүру: Күн сайын. Жылы мезгілде ауа температурасы +20 ° С-тан + 22 ° С-қа дейін.
Су процедуралары:
Гигиеналық процедуралар:
Қолды шынтаққа дейін бөлме температурасында сумен жуу, жуу.
Бөлме температурасында сумен жуу, мойынды сүрту, қолды шынтаққа дейін жуу.
Жылы жазғы кезең - аяқ жуу.
Балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру
Мероприятиедың барлық түрлері әуеге көтеріледі. Әр түрге күнделікті өмірде өз орны мен уақыты беріледі. Балалармен тікелей тәрбиелік іс-шаралар жазғы кезең? Бұл олардың жақсы демалуына кедергі болмай ма? Мынаны есте ұстаған жөн жазғы демалысты ұйымдастырыңыз балалардың демалысы олардың таңдауына толық еркіндік беруді білдірмейді, оларды ұжымдық ойын іс-әрекеті үшін біріктіру керек. Қате ұйымдастырылған балалар іс-әрекеті, шаршағыштыққа және шамадан тыс қозуға әкеледі. Тікелей білім беру іс-әрекетінің түрлерін анықтауға болады мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық кеңесіне «Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру». Ұжымға таңдау құқығы берілді мұғалімдерге тізімін анықтау тікелей білім беру қызметі.
Балалардың жан-жақты дамуына жағдай жасау.
- Жылдың жылы мезгіліне сәйкес күнделікті режимге көшу: Учаскелерде балаларды қабылдау балабақша, серуендеу – 4-5 сағат, ұйқы – 3 сағат, таза ауада тәрбиелік іс-шаралар.
- Ұйымдастырусу-ауыз су режимі: Шәйнектің, салқындатылған қайнаған судың, бір реттік шыныаяқтардың болуы.
- Ұйымдастырушынықтыру процедуралары: қол мен аяққа арналған жеке сүлгілердің болуы; жамбас, суару ыдысы; тамақ пен тамақты шаюға арналған жеке шыныаяқтар. Дене шынықтыруды дамыту шарттары
- Ұйымдастырубалалардың мектепке дейінгі мекемелерде болуының қауіпсіз шарттары: Алғашқы медициналық көмек қобдишасының, жаяу жүру алаңдарында жарамды жабдықтың болуы.
- Қауіпсіз мінез-құлық негіздерін және салауатты өмір салтын қалыптастыру: Арналған дидактикалық материалдың болуы: тұрғын домжұмыстары, балаларды жол қозғалысы ережелеріне үйрету, салауатты өмір салты бойынша жұмыс.
- Ұйымдастыруоңтайлы қозғалыс режимі: Дене шынықтыру жабдықтарының болуы, түзету-профилактикалық іс-шараларды жүргізу жұмыстар (түзету, қалып, жалпақ табан және т.б.)Ұйымдастыру дене шынықтыру, спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бойынша тәрбиелік іс-шаралар. Танымдық дамудың шарттары
- Ұйымдастырутабиғаттағы еңбек және бақылаулар: Группыда гүл бақшасының, көкөніс бақшасының, табиғат бұрышының болуы; жабдықтар мен құралдар (күректер, суарғыштар, тырмалар).
- Ұйымдастыруқұм және су ойындары: Учаскелерде жұмыс істейтін құм жәшіктерінің, су құятын ыдыстардың болуы құмды өңдеу, күрек. Бейнелеу өнерін дамыту шарттары
- Ұйымдастырубейнелеу өнері және қол еңбегі: Бейнелеу өнері мен қол еңбегіне арналған дәстүрлі және дәстүрлі емес материалдардың болуы (картон, түрлі-түсті қағаздар, желім, қайшы, жіп, қамыр, мата, көкөністер). Балалар шығармашылығының көрмесін ұйымдастыру. Балалармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру. Ұйымдастыру қозғалыс режимі
- Ауада таңертеңгілік жаттығуларды қабылдау және өткізу: Барлық жас топтары. - Тыныс алу жаттығулары: Барлық жас топтары (күн сайын ұйқыдан кейін).
- Дене шынықтыру-тәрбиелік іс-шаралар: Барлық жас топтары (аптасына 2 рет).
- Тыныс алуды дамыту үшін балабақшада сауықтыру серуені : Барлық жас топтары (апта сайын).
- Төзімділікті арттыру үшін дозаланған жүгіру: Барлық жас топтары (күн сайын серуендеу соңында жеке көрсеткіштер бойынша).
- Негізгі қозғалыстарды дамыту (доппен ойнау, секіру, тепе-теңдік жаттығулары және т.б.) : Барлық жас топтары (күнделікті серуендерде, кіші топтарда және жеке-жеке).
- Серуендеуге арналған ашық ойындар: Барлық жас топтары (күн сайын).
- Дене шынықтыру демалысы және ойын-сауық: Барлық жас топтары (апта сайын). Шынықтыру шаралары
- Ауа ванналары: Барлық жас топтары (күн сайын жылы ауа райында).
- Серуендеу: Барлық жас топтары (күн сайын).
- Құм мен шөпте жалаңаяқ жүру: Барлық жас топтары (күн сайын жылы ауа райында).
- Кең көлемде жуу: Барлық жас топтары (күн сайын).
- Аяқ жуу: Барлық жас топтары (күн сайын).