КЕҢЕС: Заттық - дамытушы орталықтарды толықтырудың ерекшеліктері » №27 бөбекжай-бақшасы
Государственное коммунальное казенное предприятие
«Ясли-сад №27»
отдела образования города Тараз
управления образования акимата Жамбылской области
Приемная
+7(7262) 43-67-33
Бухгалтерия
+7(7262) 43-67-33
Версия для
слабовидящих
» » КЕҢЕС: Заттық - дамытушы орталықтарды толықтырудың ерекшеліктері
09
октябрь
2023

КЕҢЕС: Заттық - дамытушы орталықтарды толықтырудың ерекшеліктері

Жалпыға міндетті білім беру стандарты талаптарына сәйкес топтағы заттық-кеңістікті дамытушы ортасы


Мектепке дейінгі мекемеде заттық-кеңістіктік дамытушы орта құру мәселесі бүгінгі таңда аса өзекті болып отыр. Бұл бөбекжайдың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқуытудың үлгілік оқу бағдарламасы мен ҚР мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартыніске асыру талаптарына байланысты. Біз үшін негізгі міндеттер әрбір баланың денсаулығына жағдай жасай отырып, барлық тәрбиеленушілерге адамгершілік және мейірбандық қарым-қатынас атмосферасын құру болып табылады, бұл оларды отансүйгіштікке, мейірбандыққа, білімді ұрпақ болып өсуіне, жеке тұлғаның жан-жақты дамуына мүмкіндік береді. мүмкіндік береді.

Балабақша- балалар күн сайын өз үйі сияқты келетін ерекше мекеме. Ал өз үйіңізді безендіріп, оны жайлы және жылы, ыңғайлы және қауіпсіз етуді қалайсыз. Барлық топ бөлмелері жақсы жарықтандырылған. Ата-аналар үшін әр июньға арналған тақырыптық өлеңдер топтамасы ұсынылған. Заттық-кеңістіктік дамыту ортасы шешіну бөлмесінен басталған, онда ата-аналар өз баласына алаңдамау үшін қолданатын шкафтар да жайлы орналасқан. Әр баланың жеке шкафы бар, онда баланың фотосуреті мен балалардың жақсы көретін суреті жапсырылған, ата-аналарға арналған ақпараттық бұрыштарда әртүрлі көрнекі әдістемелік материалдар ұсынылған. Ойыншықтар қол жетімді. Заттық-дамыту ортасы әр баланың сүйікті ісімен еркін айналысуға мүмкіндігі болатындай ұйымдастырылған. 

Кіші жастағы және жаңадан келген баланың топқа кіруі әрқашан белгілі бір психологиялық қиындықтармен сүйемелденеді. Бала жаңа жағдайларға тез бейімделіп, топқа бейімделе алмайды. Сондықтан кіші жастағы балалардың бейімделу кезеңін ұйымдастырудың маңызды факторларының бірі-баланың үйлесімді дамуын қамтамасыз етуге және топта эмоциялық-жағымды атмосфераны құруға көмектесетін заттық-дамытушы ортаны құру болып табылады. Әр баланың өзін жақсы сезінуі үшін топта әр түрлі қызмет түрлеріне жағдай жасалған (шығармашылық, коммуникативтік, ойын, танымдық - зерттеу және т. б.). «Қарлығаш» ортаңғы тобында үлкен, жылы және жұмсақ кілемге ерекше орын берілген, онда балалар ойыншықпен ойнауды жақсы көреді, ойыншықтар шкафтардың ашық сөрелерінде ыңғайлы орналасқан. Ойыншықтарды тиімді орналастыру балаға осы уақыт кезеңінде балаға қызықты болып табылатын балаларды кедергісіз таңдауға мүмкіндік береді. Ал дұрыс таңдалған ойын материалы, онда біз барлық негізгі эталондарды: өлшем, түс, пішін, әр түрлі материалдар, сондай-ақ беріктігі, қауіпсіздігі, сенімділігі баланың өз қалауын қанағаттандыруға мүмкіндік береді. «Балбөбек» кіші тобында сенсорлық даму орталығы құрылған, ол ұсақ моториканың, тактильді сезімдердің, психикалық процестердің дамуына ықпал етеді (түрлі көлемдегі пирамидалар, жапсырмалар, бөтелкелер, баулар, матрешкалар, магниттік тақтадағы ертегілер). Мұның бәрі қолмен шеберлікті дамытады, сенсорлық тәжірибені байытуға ықпал етеді. Балалармен жұмыс жасауда сөйлеуді дамытуға көп көңіл бөлінген. Бұл бағытта жемісті жұмыс істеу үшін сөйлеу дамуы бойынша бұрыштар ұйымдастырылған, онда тыныс алуын дамыту, есту қабілетін қалыптастыру, шағын моториканы дамыту бойынша ойындар, сондай-ақ театрлардың түрлі түрлері бар. Топтағы маңызды орын қозғалыс белсенділігінің бұрышы. Машиналар, арбалар, качалка балаларда өте танымал, олар сюжетті-бейнелі ойынды ұйымдастыруға көмектесіп қана қоймай, қосымша қимылдарды дамыту құралы ретінде қызмет етеді. Бұл баланың жүйке жүйесіне жақсы әсер етеді, жақсы көңіл-кдомжасайды. Балалар бассейнде топпен және жалғыз ойнайды. Кітап бұрышында - стеллаж-витринада кітаптар ыңғайлы орналасқан. Жайлы орындықта және шағын үстел балаларға қызықты кітапты, түрлі-түсті иллюстрациялармен қарап отырып, тәрбиешінің мәнерлеп оқитын ертегісін тыңдауға мүмкіндік береді.

Баланың шығармашылық қызметі ерте жаста бастау алады. Музыка, әдебиет шығармашылық қабілеттерінің дамуына ықпал етеді, сондықтан топта тақырыптық дискілер (ертегілер, балалар әндері, классикалық музыканы іріктеу) жиынтығы бар музыкалық орталық бар. Кейде балалар құрдастарымен қарым-қатынастан шаршайды және қашуды қалайды. Ол үшін топта микро кеңістік бар - терезелері мен есігі бар үй, оны жабып, жұмсақ креслода, толық оңаша отыруға болады. Ересек адамның рөлін орындау қызықты болады, арбаға қуыршақты қойып, ананың рөлін атқарады. Ол үшін топта арбалар, түрлі көлемдегі қуыршақтар, қуыршақтар киімдері бар. Топ балаларының өмірінде құрылыс материалдары үлкен рөл атқарады. Мөлшері, материалы, пішін мен түсі бойынша әр түрлі сөрелерде, контейнерлерде ашық түрде орналасқан. Балалар өз құрылыстарын сүйсіне салып, құрастырады: бұл орындықтары бар үстел, паровоз, биік мұнара. Группыда физикалық даму бұрышы бар, онда түрлі спорттық снарядтар мен ойындар үшін атрибуттар: әр түрлі мөлшердегі доптар, шеңбер, секіру, үлкен фитболдар, әр түрлі массаж жолдары бар. Эксперименталды қызмет үшін балаларды осы қызмет түрімен неғұрлым қолжетімді түрде таныстыруға мүмкіндік беретін жабдықтар сатып алынған. Балалар су мен құммен ойнауды жақсы көреді - бұл олардың жағымды эмоцияларын тудырады. Барлық топта өнімді және шығармашылық қызметті дамыту үшін материалдар мен жабдықтар (қағаз парақтары, саусақты бояулар, балауыз борлары, түрлі-түсті қарындаштар, мүсіндеу үшін арнайы масса) бар.

Барлық топтың заттық-дамытушы ортасы балалардың мүдделеріне сәйкес келеді. Ойын алаңын құруда ұлдар ойнайтын орын (қозғалтқыштар, құрылыс материалдары бар ойындар) және қыздар ойнайтын орын (қуыршақтар және сюжетті ойыншықтармен) болып бөлінген.

Осылайша, ойын әрекетінің әртүрлілігі тәрбиеленушілердің эмоциялық және интеллектуалдық дамуына ықпал етеді. Дамытушы орта балаларда қуаныш сезімін, эмоционалды-оң қарым-қатынасты және белсенді шығармашылық қызметті тудырады.

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив